Ruokavalioni muutos tapahtui tällä viikolla. Olen alkanut saada Yrjölän puuroa (tattari, hirssi, ohra- ja riisipuuroa) höystettynä eläinkunnan tuotteilla. Katsotaan auttaako se jatkuviin iho- ja korvaongelmiini.
Meillä maalaataan ja hiotaan. Minua aivastuttaa. Taidankin käydä maate.
perjantai, 26. tammikuu 2007
Kommentit